FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Z myślą o wygodzie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania wraz z gotowymi odpowiedziami.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie. Skontaktuj się z nami bezpośrednio:
+48 58 670 47 05
info@hotelfaros.pl
1. W jakiej odległości od Lotniska im. Lecha Wałęsu w Gdańsku znajduje się hotel?
Od gdańskiego lotniska dzieli nas ok. 900 m. Czas dotarcia samochodem ok. 5 minut, piechotą ok. 15 minut.
2. Jak można się dostać z hotelu na lotnisko?
Hotel Faros oferuję usługę transferu w cenie 22 PLN (jeden przejazd max. do 4 osób). Usługę transferu prosimy zamawiać w recepcji.
3. W jakich godzinach serwowane jest śniadanie?
Śniadanie w formie bufetu serwowane jest codziennie w godz. 6:30 - 10:00.
4. Co w przypadku bardzo wczesnego wyjazdu i nie będę miał możliwości zjeść śniadania?
Istnieje możliwość skorzystania z paczki śniadaniowej na wynos. O fakcie skorzystania z tej formy prosimy o kontakt z recepcją do godziny 21:00 w noc poprzedzającą wyjazd.
5. W jakich godzinach można skorzystać z restauracji?
Restauracja a la carte czynna jest codzienie w godz. 17:00 - 22:00.
6. W jakich godzinach jest czynna recepcja?
Nasza recepcja jest czynna 24 h bez przerw.
7. O której godzinie mogę się zameldować i wymeldować?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 11:00 dnia następnego. W sprawie przedłużenia doby hotelowej prosimy o kontakt z recpecją nie później niż do godz. 9:00.
8. Czy hotel jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?
Hotel dysponuje jednym pokojem 1-osobowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w bliskiej odległości recepcji. Do głównego wejścia hotelu prowadzi podjazd dla wózków. Dojazd na wszystkie piętra windą.
9. W jakiej odległości znajduje się najbliższy bankomat?
Bankomat Euronet znajduje się 250 m od hotelu na terenie firmy Intel Technology Poland.
10. Czy w pokojach jest dostępny Internet?
Tak, na terenie całego hotelu dostępny jest szybki, bezpłatny intenet Wi-Fi. Goście otrzymują hasło do Internetu podczas zameldowania, wraz z kluczem do pokoju.
11. Czy w pokojach jest dostępne żelazko?
Żelazko jest dostępne na życzenie Gości w recepcji hotelu.
12. Czy w pokojach znajduje się czajnik?
Tak, w każdym pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty.
13. Czy w pokojach znajduje się lodówka?
W lodówki wyposażone są tylko pokoje dwuosobowe typu TWIN i COMFORT.
14. Czy istnieje możliwość przechowania bagażu?
Tak, usługę przechowania bagażu świadczymy Gościom Hotelu Faros. Usługa ta jest dostępna 24 h i bezpłatna. Prosimy i o zgłoszenie się do recepcji hotelu.
15. Czy w hotelu znajduje się parking?
Tak, na terenie hotelu znajduje się przestronny, monitorowany parking dla Gości Hotelu Faros. Wcześniejsza rezerwacja miejsc nie jest wymagana.
16. Czy Hotel oferuje usługi pralnicze?
Tak, usługa dodatkowo płatna. Torbę z rzeczami do prania należy zostawić w recepcji hotelu. Rzeczy zabrane przed godz. 9:00 zwracane są w tym samym dniu w godzinach popołudniowych. Cennik usług pralniczych jest dostępny w pokojach.
17. Przyjeżdżam z małym dzieckiem. Czy hotel dysponuje łóżeczkiem dziecięcym?
Tak, na życzenie Gościa łóżeczko zostanie dostarczone do pokoju. Zachęcamy do poinformowania o takiej potrzebie pracownika recepcji przed przyjazdem.
18. W jaki sposób dostanę się do centrum Gdańska?
W odległości ok. 100 m znajduje się przystanek Szybowcowa, z którego odjeżdza autobus linii 210 w kierunku Gościnna. By dojść do Starego Miasta należy wysiąść na przystanku Brama Wyżynna. Bilety jednorazowe na przejazd można kupić u kierowcy, koszt 3,80 PLN. Po zakupie bilet należy skasować w kasowniku.